Melano.hu
Published on Melano.hu (https://www.melano.hu)

Címlap > 21 százalékkal több konyhai gépet vettünk interneten

21 százalékkal több konyhai gépet vettünk interneten

Létrehozás: 05/18/2020 - 14:46
Szerző: Melano
[1]
Az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát az elmúlt hetekben a koronavírus-járvány hatására, nőtt a virtuális élmények iránti igény, ugyanakkor a magyarok mintegy 60 százaléka tart az online visszaélésektől.
Kapcsolódó cikkek: 
Mindössze három napot dolgozunk hatékonyan [2]

 

A Mastercard MTI-hez hétfőn eljuttatott közleménye szerint a kutatást májusban készítették 15 európai országban - köztük Magyarországon -, és 7500 embert kérdeztek meg. A felmérésből kiderült, hogy a magyarok több mint egyharmada elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak 57 százaléka válaszolta ugyanezt. 

Míg az európaiak 30 százaléka, addig a magyarok 17 százaléka a korábbinál több pénzt költ virtuális élményekre. A megkérdezett magyarok 40 százaléka használ streaming szolgáltatást, a fitnesz edzések és az online múzeumlátogatás mellett a lakosság körében a stand-up előadások  és az online koncertek is nagyon népszerűek - írták. A felmérés alapján Európában 36 százalékkal nőtt az alapvető cikkeket online vásárlók száma, emellett a legnépszerűbbek a könyvek (32 százalék), a hajvágó eszközök (19 százalék) és a fitnesz eszközök (13 százalék). A magyarok körében az első helyen a könyvek (23 százalék), a konyhai eszközök (21 százalék), a hajfestékek és az informatikai eszközök (12-12 százalék) állnak.

Az emberek Európa szerte az otthonukban töltött plusz időt új, online készségek elsajátítására is használják: a magyar válaszadók 39 százaléka bankolt most először online, 25 százalék ismerkedik a főzéssel, a harmadik legnépszerűbb új online tevékenység pedig a tanulás.

Az európaiak 87 százaléka, a magyarok 91 százaléka figyel arra, hogy mit és hol vásárol online, vagyis a magyarok még óvatosabbak e téren. Míg az európaiak 65 százaléka aggódik amiatt, hogy online visszaélés áldozatává válik, addig a magyaroknak csak 59 százaléka. Az online fizetés biztonsága érdekében az európai megkérdezettek négyötöde lehetőség szerint ismerős kereskedőknél vásárol, ez az arány a magyaroknál 84 százalék. Az európaiak 80 százaléka ellenőrzi a webhelyeket vagy vásárlók véleményét, a magyar arány 85 százalék - közölte a Mastercard.

Forrás: MTI

Tags: 
koronavírus [3]
vásárlás [4]
Mastercard [5]
friss hírek [6]
melano [7]
Visegrádiak: 
Magyarország [8]

Forrás webcím: https://www.melano.hu/21_szazalekkal_tobb_konyhai_gepet_vettunk_interneten

Hivatkozások
[1] https://www.melano.hu/sites/default/files/articles/sencor_metallic_sorozat.jpg
[2] https://www.melano.hu/mindossze_harom_napot_dolgozunk_hatekonyan
[3] https://www.melano.hu/tags/koronavirus
[4] https://www.melano.hu/tags/vasarlas
[5] https://www.melano.hu/tags/mastercard
[6] https://www.melano.hu/tags/friss_hirek
[7] https://www.melano.hu/tags/melano
[8] https://www.melano.hu/visegradiak/magyarorszag