A Mi Hazánk Mozgalom ellenzi a dugódíjat

Létrehozás: 11/22/2019 - 14:32
Nyomtatóbarát változatSend by emailPDF version
A Mi Hazánk Mozgalom hozzánk eljuttatott közleményben hívta fel a figyelmet arra, hogy a dugódíj csak az autósok megsarcolását szolgálja.

 

A Mi Hazánk Mozgalom szerint a dugódíj csak egy újabb sarc a parkolási maffia után, a gépjárműforgalom csökkentésére inkább parkolóhelyeket kellene építeni, metróvonalakat hosszabbítani, az M0-s autópályát ismét ingyenessé tenni, és elősegíteni a távügyintézést, a távmunkát, fejleszteni az elektronikus közigazgatást.

A Demszky-érából örökölt uniós kötelezettségvállalást Karácsony Gergely róná ki az autósokra, a Mi Hazánk szerint azonban sem az EU, sem a hazai balliberálisok nyomása ellenére nem támogatható a dugódíj. Az ugyanis nem oldja meg a jelenlegi helyzetet, de jól látszik, hogy a főváros balliberális vezetésének nem is ez a célja, hanem az autósok megsarcolása a parkolási maffiához hasonlóan, melyet nem szégyellenek veszteségesnek is nyilvánítani, miután rendszerüzemeltetés címén eltüntetik a parkolási díjbevételeket. "A Mi Hazánk szerint a dugódíj is pénzéhséget csillapít, forgalmat nem, csak külsőbb részekre tereli az autósok egy részét, akiket pedig nem lehet, azokat megsarcolja. Számos olyan közlekedésszervezési lehetőség van a tervezett dugódíj helyett a fenti javaslatainkon kívül, amellyel gyorsabbá, biztonságosabbá és környezetbarátabbá lehetne tenni a budapesti forgalmat" - hívta fel a figyelmet Novák Előd újbudai önkormányzati képviselő, a Mi Hazánk Mozgalom alelnöke. 

A Mi Hazánk Közlekedési kabinetje követeli, hogy első lépésként számolják fel a parkolási maffiát, és hozzanak létre egy központi parkolótársaságot, majd a parkolásból befolyt összegekből - a mostani gyakorlat, a pénz eltüntetése helyett - létesítsenek új parkolóhelyeket, így csökkentve a parkolóhelyet kereső autók felesleges plusz forgalmi terhelését! Tegyék vonzóbbá és utasbarátabbá a fővárosi tömegközlekedést! Hangolják össze a jelzőlámparendszereket, csúcsidőben más programozással, és alakítsanak ki valós zöldhullámokat, amivel jelentősen meg lehet növelni a főútvonalak áteresztőképességét!

A kiemelt főútvonalakon csúcsidőben ne legyen végezhető olyan munka, mint az útfestés, szemétszállítás stb., az útfelújításokat pedig ezeken a helyeken 24 órás munkavégzéssel, gyorsan folytassák le!

 

 

A szerzőről

Melano
A Melano Közéleti és Kulturális Magazin célja, hogy kiszolgálja a Közép-Európa országainak kulturális és közéleti történései iránt érdeklődő olvasókat. A Melano.hu tematikájában elsősorban a Visegrádi-négyek közös ügyeire, zenei, filmművészeti, irodalmi és egyéb művészeti eseményeire koncentrál.

További cikkeink