A WizzAir és az Emirates is járatokat törölt

Létrehozás: 03/18/2020 - 20:42
Nyomtatóbarát változatSend by emailPDF version
A WizzAir máltai és oslói járatokat törölt, az Emirates pedig a Budapestre tartó járatait függesztette fel.

 

A működési körülmények változása miatt az Emirates 2020. március 24-től 2020. május 20-ig átmenetileg felfüggeszti budapesti járatát. A légitársaság a Budapestre és Budapestről induló járataira érvényes repülőjeggyel rendelkező ügyfeleinek ingyenes átfoglalást tesz lehetővé. A fel nem használt jegy árának teljes értéke jóváírásra kerül az utasok részére, és a jegy kiállításának időpontjától egy évig felhasználható.

Az Emirates kéri, hogy azon utasai, akik utazási irodán keresztül foglalták jegyüket, vegyék fel a kapcsolatot az utazási irodájukkal. Azok, akik közvetlenül az Emirates-nél foglaltak, lépjenek kapcsolatba az Emirates magyarországi irodájával. Az Emirates elnézést kér minden utasától az okozott kellemetlenségekért.

WizzAir is töröl 

A Wizz Air szombattól törli a Budapest, Debrecen és Málta közötti járatait. A járttörlés április 10-ig szól. Az utasok kérhetnek 100 százalékos visszatérítést bankszámlára és bankkártyára, vagy a Wizz-számlájukon jóváírják a viteldíj 120 százalékát, amely 24 hónapon belül a Wizz Air más termékeire és szolgáltatásaira költhető. A moszkvai, szentpétervári és kazáni járatok továbbra is közlekednek, de jelenleg csak orosz állampolgárok utazhatnak az Oroszországi Föderációba - írták. A légitársaság gyors és automatikus tájékoztatást ígér a változásokról azoknak, akik a wizzair.com honlapon vagy a Wizz Air mobilalkalmazásában vettek jegyet. Az utazási irodákban kell viszont érdeklődniük azoknak, akik ott vásároltak. 

Norvégia is törölve

Korábban a WizzAir bejelentette, hogy március 16. és április 3. között - törli a Budapest-Oslo járatait, mert a norvég hatóságok új intézkedéseket vezettek be a koronavírus-járvány terjedésének megfékezésére. A közlemény szerint az érintett járatokra foglalással rendelkező utasokat a lehető legkorábbi időpontban automatikusan tájékoztatják a törlésekről, ha a jegyüket a wizzair.com honlapon vagy a légitársaság mobilalkalmazásában vásárolták meg.

Az érintett utasok WIZZ számlájára automatikusan jóváírják a viteldíj összegének 120 százalékát, vagy kérhetik a viteldíj visszatérítését is, ami azonban valamelyest hosszabb időt vesz igénybe. A bankszámlára vagy bankkártyára való visszautalás lépéseiről külön e-mailben küld tájékoztatást a légitársaság. Az utóbbi opciót választók az eredeti viteldíj 100 százalékát kapják vissza.

A légitársaság azt kérte, hogy azok az utasok, akik utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül vették a jegyüket, lépjenek kapcsolatba az utazási irodával, hogy tájékozódjanak a lehetőségeikről.

Forrás: MTI 

 

Színes: 

A szerzőről

Melano
A Melano Közéleti és Kulturális Magazin célja, hogy kiszolgálja a Közép-Európa országainak kulturális és közéleti történései iránt érdeklődő olvasókat. A Melano.hu tematikájában elsősorban a Visegrádi-négyek közös ügyeire, zenei, filmművészeti, irodalmi és egyéb művészeti eseményeire koncentrál.