Élvezzük ki az apró pillanatokat karácsonykor

Létrehozás: 12/08/2020 - 16:00
Nyomtatóbarát változatSend by emailPDF version
A világ vezető szénsavas-víz márkája, a SodaStream, arra hívja fel a figyelmet, hogy tanuljuk meg újra értékelni az apró dolgokat.

 

„A SodaStream eddigi valaha volt legnagyobb kampányának főszereplője a hip-hop legenda, Snoop Dogg, aki arra bátorít mindenkit, hogy fókuszáljanak az élet apró, de annál fontosabb dolgaira karácsonykor. A kampány középpontjában ezúttal is az emberek állnak, de teret kap a karácsonyi készülődés varázsa is”– hívta fel a figyelmet Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere. 

A 49 éves sztárral a SodaStream egy videót is forgatott, amelynek sztorija szerint a rapper a nagyívű tervek helyett otthon marad és elhatározza, hogy kiélvezi az apró, ám annál fontosabb pillanatokat az ünnepi készülődés jegyében. Ahogy mindig, úgy ezúttal is fontos környezetvédelmi üzenetet fogalmaz meg a Sodastream videója, amikor Snoop Dogg társaságához egy animált tengeri teknős is csatlakozik. Az amerikai sztár ekkor felhívja a figyelmet arra, hogy bár kis lépésnek tűnhet eldobhatóról újratölthető palackra váltani, mégis nagy segítség lehet a bolygónknak. Egy SodaStream szénsavasító palackkal több ezer egyszerhasználatos műanyagtól óvhatjuk meg a Földet. 

Ahogy mindig, úgy ezúttal is ezeket a fontos üzeneteket a SodaStream a rá jellemző könnyed stílusban adagolja. Ennek köszönhetően Snoop Doggot olyan ünnepi készülődéssel kapcsolatos pillanatokban láthatjuk, mint például a süteménysütés, vagy éppen mézeskalács házikó készítés. Egy másik jelenetben pedig Snoop a családi vacsoránál megpróbálja a családtagokat rábírni arra, hogy hagyjanak fel az okostelefonjaik bámulásával. 

A SodaStreamnél mi mindig a pozitív változásra bátorítjuk az embereket. Idén egy olyan kampányt szerettünk volna, ami mindenkinek fontos üzenetet fogalmaz meg” – hívta fel a figyelmet a SodaStream termékmenedzsere. Hozzátette: a SodaStream a változás lehetősége az egyszerhasználatos műanyagok csökkentésére, Snoop Dogg pedig egy nagyszerű partner abban, hogy ezt az üzenetet szórakoztató módon lehessen megosztani a világgal. 

Szeretem a SodaStream gépemet, ezért gondolkodás nélkül igent mondtam erre a felkérésre. Kiváló termékeket csinálnak, amelyek nagy változásokat idézhetnek elő a világon. Boldog vagyok, hogy terjeszthetem a szeretetet!” – jegyezte meg Snoop Dogg az együttműködéssel kapcsolatban. A SodaStream szpotját Jake Szymanski rendezte, a vállalat eddig képviselt könnyed és játékos stílusával összhangban. Az amerikai rendező olyan alkotásokkal vált ismertté, mint a „Mike és Dave esküvőhöz csajt keres”, valamint a „A csomag” című vígjáték, de számtalan epizódot rendezett már a „Halálosan komolytalan”, vagy a „Szombat esti láz” című sorozatokból is. 

 

Színes: 

A szerzőről

Melano
A Melano Közéleti és Kulturális Magazin célja, hogy kiszolgálja a Közép-Európa országainak kulturális és közéleti történései iránt érdeklődő olvasókat. A Melano.hu tematikájában elsősorban a Visegrádi-négyek közös ügyeire, zenei, filmművészeti, irodalmi és egyéb művészeti eseményeire koncentrál.