Magyarországon is megújult a Pepsi arculata

Létrehozás: 06/15/2024 - 18:11
Nyomtatóbarát változatSend by emailPDF version
Újratervezte arculatát a Pepsi. Vizuális öröksége előtt tisztelegve és egyben reagálva a dinamikusan változó jelenre, a vállalat 14 év után megújította logóját, vagyis a márkanevet bemutató ikonikus piros-fehér-kék hullámokat.

A Pepsi 125 éves fennállását egy új, mégis sokak számára ismerős logóval és vizuális identitással ünnepelte, amelyet elsőként tavaly Észak-Amerikában, 2024-ben pedig világszerte is bemutattak. A földgömböt szimbolizáló hullámokba visszakerülő Pepsi márkanév az elmúlt évszázad során felépített erőteljes márkaértékre utal, amely a megújult arculatban merész, új betűtípust kapott.

Az új dizájn tervezésekor egyszerre szerették volna megőrizni az emberek fejében élő Pepsi örökséget és megjeleníteni a kompromisszumok nélküli pillanatok élményét. A középen elhelyezett márkanév azért került ismét előtérbe, mert a legtöbb Pepsi-fogyasztó – amikor emlékezetből kellett megrajzolniuk a Pepsi logóját – a márkanevet egy földgömb közepére írta. A vállalat pedig ezt a fajta márkaörökséget ültette át az újratervezés során. A markáns betűtípussal, az izgalmasabb, karakteresebb, új elektric blue és fekete színekkel, a felfrissített logó még merészebb, vibráló és kontrasztos megjelenést kölcsönöz a márkának, elsőként egyesítve a Pepsi kéket a feketével, amely a Pepsi Zero Sugar terméket testesíti meg.

Az újragondolt vizuális identitás három fő üzenetet ad át:
•    Rugalmasság – ahogyan a Pepsi mozog a fizikai és digitális terek között.
•    Agilitás – ahogyan a márka együttműködik a partnereivel és a fogyasztóival.
•    Sokoldalúság – ahogyan a Pepsi bevonja a rajongóit azokon a helyeken, ahol vásárolnak, étkeznek, dolgoznak és szórakoznak.

A megújult arculat továbbra is a popkultúra középpontjába helyezi a Pepsi-t. A márka új dizájnnal, új történetekkel és új partnerségekkel lép a következő, merész korszakába, hogy a kultúra széles értelmezési körén keresztül kapcsolódhasson a Pepsi-rajongókhoz. Ennek megfelelően továbbra is támogatja azokat a kezdeményezéseket, amelyek előmozdítják a fenntarthatóságot, a pozitív döntéseket – mint például a cukormentes élvezeteket -, a sokszínűséget és a szenvedéllyel megélt pillanatokat.

Színes: 

A szerzőről

Melano
A Melano Közéleti és Kulturális Magazin célja, hogy kiszolgálja a Közép-Európa országainak kulturális és közéleti történései iránt érdeklődő olvasókat. A Melano.hu tematikájában elsősorban a Visegrádi-négyek közös ügyeire, zenei, filmművészeti, irodalmi és egyéb művészeti eseményeire koncentrál.

További cikkeink